Azt hiszem ezt nevezik érdekes történetnek... Volt egy "pasim" pár éve. Kemény 4 napig voltunk egy pár, ha ez bárminek is nevezhető. Namost ez az ember bizonyos időközönként így vagy úgy megjelenik az életemben. Történt  másfél éve, hogy Karácsony előtt megláttam egy üzletközpontban és én hirtelen felindulásból beugrottam egy karácsonyfa mögé és úgy tettem, mintha nem is lennék ott... Vannak még érdekes sztorik, de majd ezekről később. De ma olyan történt, amit még én sem hiszek el: az egyik srác az új ismerőseim közül mondja nekem pénteken, hogy olyan ismerős vagyok neki. Ma pedig elmondta, hogy a korábban említet fiatalember által ismer, mert pár hete (!!!) mutatta neki a facebook oldalamat.. Kérdeztem, hogy és mégis miért? Válasz: azt mondta, hogy te egy meghatározó nő voltál/vagy az életében.. NORMÁLIS EZ?? Anyám... :D Ismerkedéssel is együtt összesen nem volt az életemben 1 hónapig.... 

A bejegyzés trackback címe:

https://narimondja.blog.hu/api/trackback/id/tr614748821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása