Iskolakezdés 2012-ben

 2012.09.06. 10:55

Ez a metrózás engem mindig elgondolkodtat, ezért már megéri megvenni a bérletet.

Ma reggel 3 tinilány ment az iskolába. Ez csak a beszélgetésből derült ki, az öltözetből nagyon nem. Én vidéken nőttem fel, lehet, hogy másként szocializálódtam, de azért az nagyon gáz, hogy olyan rövidnadrág-atléta kombóban virítottak, hogy zavarba jöttem. Szó szerint mindenük kint volt, még buliba is erős lett volna. Tudom, hogy nem ez az általános, de mégis egyre több ilyen van... 

Nálunk volt köpeny, amit simán visszavezetnék, kicsit modernizálva (az a kék szín bosszantóan siralmas volt). De ha már nem is hozzák vissza (ami amúgy Róza asszony egyetlen ép ötlete volt), akkor igenis szabályozzák be, hogy picsanadrágot ne vegyenek fel az iskolába... könyorgöm egy gimnáziumba tanulni jár az ember, elvileg. Természetes, hogy mindenki szép akar lenni, de az, hogy egy kisiskolás sminkben pompázzon (mert ilyet is láttam már a metrón), az horror.

Amúgymeg a drága szülei kezét törném el, hogy engedi így kilépni az utcára, mert az én szüleim bármennyire is elfoglaltak voltak, félszemmel mindig megnézték reggel, hogy mit veszünk fel a tesómmal. Bár nálunk sosem volt a rövidnadrág a kedvenc viselet, mert már akkoris tudtuk, hogy ami előnytelen, azt nem kell erőltetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://narimondja.blog.hu/api/trackback/id/tr564758435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megaakármi 2012.09.06. 11:12:52

1. A köpennyel nincs igazad, mert teljes mértékig felesleges.
2. Ha nem tetszik ne nézz oda.

Nari 2012.09.06. 11:17:02

te is elmondtad a véleményed, énis.
süti beállítások módosítása